trötter...

fattar inte.. idag var jag lika trött... helt sjukt..
men men..

idag så var man inne o jobbade på avd.3.
Där var de rena rama lugnet själv. Helt annorlunda att jobba dära.
Så de har gått riktigt bra :)

Imorrn så är man ledig. Skönt!
Fick semester lördag, bra! Då hinner man ju umgås med mamma o syskonen. o samtidigt så hinner man ut på marknaden.

ikväll så har man varit i huset o målat i garderoberna, grundmålat. så imorrn blir de nog att måla dom med vanlig vit måla..

ska lägga in nå bilder på vardagsrummet, så ska ni få se.. o även hallen o badrum.
men som sagt, ingenting är ju riktigt riktigt klart ännu... tapeterna är inte heller färdigskurna.. :P
 är även lister kvar att sätta in o fönsterbänkar i vardagsrummet...
Men de får ni stå ut me på bilderna :)


Före  - Badrum




Efter - Badrum






Före - Vardagsrum


 

Före igenbyggnad av dörr - Vardagsrum



Vardagsrum





Efter igenbyggnad av dörr - Vardagsrum




Märks de att de varit en dörr där? ;)



nä jag tror inte jag orkar att lägga in bilder på hallen ikväll.. Utan jag lägger in de imorrn istället när jag klivit upp..
Är så trött att jag måste sova.. Så ni får nöja er med dessa bilder :)


tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0