tidsbrist..

det är verkligen tidsbrist för mig känns det som just nu..
Bloggen blir drabbad.. Skriver inte allts lika mycket nu som jag gjort tidigare..

Men det gör inte alls så mycket faktiskt. Eftersom att all ledig tid spenderas till att få iordning på allt i huset..
Så då hamnar bloggandet sist i min priolista..

Hade tänkte lägga in några bilder för att visa hur de blitt när vi gjort klart i rummen..
men de får komma bilder när allt är börjar vara mera färdigt... Så ni får hålla ut.. hihi.. Men de klarar ni? =)

Idag har älsklingen min insjuknat i nån förkylning.. Mindre roligt..
Men jag hoppas att de bara är något som är tillfälligt o är borta imorrn kanske?
så istället för att Älsklingen följde till huset o hjälpte med tapeterna, så ringde jag efter min bror..
Så han o jag har varit o tapetserat i vardagsrummet.. är typ 6 våder kvar nu skulle jag tro..
Han är riktigt duktig!!
Men går man bygg så ska man ju kunna lite ;)

Sen är vi ute efter nya golvlister eftersom de fattas bitar både i sovrum o vardagsrum, på den delen där dörren varit förut.. Men de är inte så lätt att hitta åt likadant.. Speciellt inte här i arjeplog!!!
Så... Vi kanske beger oss till kusten eller nå för att ordna upp detta med lister.. För då kanske vi köper helt nya till sovrum o vardagsrum..
Men men vi får se :)

idag har man jobbat.. gått bra.. Men dock varit lite trött.. kanske inte riktigt blivit så bra med sömn i helgen..
Men, man lever bara en gång :)

nä gott folk. nu så ska jag kila till sängs o sova!

tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0