Sovmorgon

Riktigt riktigt skönt med en sovmorgon idag. Det var behövligt om man som så säger.
Få vila upp batterierna lite granna.

Har precis ätit frukost.
Så nu ska bara ta o lägga in bilderna som jag sa.. På hallen.

Sen så ska jag ut på en promenad med Melker.

Annars så har väl inte dagen så mycket att bjuda på.
Var sugen på att åka iväg till Arvidsjaur o shoppa mig nå nya skor, för dem jag har nu har gått sönder.
Så direkt man kommer ut så blir man ju blöt om fötterna, mindre kul!
Men de är inte så roligt att åka till Arvidsjaur själv..
Får se hur man gör. Man kanske åker ändå... Ska byta nå saker som Macke köpt till huset..

Nä nu så ska jag lägga in bilderna på Hallen o sen ska ja ut o gå me melker.

Före - Hallen








Efter - Hallen








Så dära nu har ni fått bilderna på hallen också..

men ingenting är ju möblerat heller.. Så de kommer in bilder sen när de är möbler o så :)
Blir ju en helt annan sak när sånt kommer upp :)


Tjingeling!!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer
Postat av: Bea

Fintapet :) Den känner ja igen ;P Hur är läget? Kram

2009-03-08 @ 14:56:13
URL: http://bebbsan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0