oj vad det knaka

Nu har jag varit till sjukgymnasten.. O han kände o tryckte o hade sig..
Men javiss han hittade vart min låsning o de onda satt.. Så han har masserat o knåda.. o sen tryckte han till ordentligt..
Oj så det knakade.. för min låsning satt precis i revbensfästet under mitt skulderblad.. Så några djupa andetag o utandning så tryckte han till.. O när det knakade så dära, visste jag inte riktigt om jag vågade andas efteråt.. Haha.. trodde nånting gick sönder så det skulle göra ännu ondare.. Men som det verkar nu, så är de bra :D
Skulle komma tillbaka på måndag för ett återbesök..

Annars har det inte hunnit hända så mycket mera idag.. Var in snabbt på jobbet o vi fixade lite mer inför vår utflykt.. Kommer blir så roligt :) Hoppas bara på att vi får bra väder så det går att genomföra!

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0