jag är inte nyfiken - jag är bara rastlös

ringde samtalet idag till sjukgymnasten. har fått mig en tid imorrn så han ska få se vad det är i min axel.
Men jag ska ändå prova att jobba ikväll, får jobba efter min förmåga. sen så är jag ju ledig imorrn.
Hoppas bara att det kommer gå bra att jobba.
Gruvade mig läänge imorse innan jag ringde honom.. Jag hatar att ringa när jag inte känner personen.. Så innan jag ringde så börja jag ju "känna" efter om jag verkligen behöver gå till honom.. för de KAN ju bli bättre senare idag.. O sen så är de ju bara då o då det gör ont.. Jaa jag börjar spekulera på allt, att de blivit bättre.. Så man inte behöver ringa det dära samtalet..
Men fallet är ju inte så att det blivit Sååå mycket bättre.. bara lite o det gör ont i vissa positioner mer o mindre.
Känns som om att de kan vara en nerv(?) som är i kläm eller nå..
Men jag ringde ju iaf o han ville se.. så jag ska dit imorrn..
Nog om detta..

Annars har min dag inte varit så givande.. Suttit vid vårt köksbord vid datorn o spanar ut på gatan för att se vilken rörelse det är i kvarteret.. Men det är inte allt för mycket som händer denna tid på dygnet..
Är nån som går förbi o nån bil då o då som passerar.. Mycket rogivande detta?! Nja inte särskilt..
men känner att jag inte kan göra så mycket annat idag.. Vill inte hålla på att sätta upp saker själv i huset.. Tror inte på min egen förmåga med att möbler o placera saker. Utan jag behöver min älsklings åsikt.. Även om de oftast i slutändan blir som jag vill ha det.. Så behöver jag ändå hans tankar o tycken.. Eller så kompromissar vi så att vi möts halvvägs :)
O allt blir som stillastående när Macke är ute o kör taxi. O just nu är han på väg till Umeå på en körning.. Så då händer det inte mycket i huset..
Men det går bra det ändå. Har ju fått bort de mesta iaf, så vi har ju inte så mycket kvar att sätta upp.. Känns det som :P Men det kanske är så att vi ha myyyycket kvar!?

Nä nu ska jag äta klart min frukost, fil m grädde... mm så gott ! =)

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Fil med grädde?? kan de verkligen vara gott? :P

2009-03-23 @ 11:29:27
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0