Inte ikväll heller..

Blev inte att sova i huset ikväll heller.. Suck!
Men har ändå vart dära o dolat på.. Så nu börjar högen med kartonger o påsar minska drastiskt.
Så de är ju skönt att man inte behöver komma hem till ett hus fullt med kartonger.
O då kan jag börja koncentera mig på städningen.
Städar ju ur rum för rum o stänger åt dom. Men tyvärr så bossar det runt ändå skit.
Men gardiner i vardagsrum är uppe..
o köpte till tvättstugan idag.. Men dock var dom för lång..
Så får se om jag ska flytta dom imorrn...

Idag så har jag skickat min mobil.. Så nu ska den bli bra igen!
Har lånat en mobil.. haha. en gammalgoding.. w810i tror jag den heter..

Ne nu så ska jag nog ut en sväng.. Sen sova

tjingeling!!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0