Hur ska detta gå?!

kommer ju gå i taket innan detta är slut.. Inte vill jag vara hemma från jobbet.. Jag VILL ju arbeta.. Kan ju inte göra så mycket hemma heller. kan ju inte lyfta o ha mig. Är ju inte alls bra för axeln..

Så idag har jag inte gjort så mycket mera än att slöa i sängen o kika på film på datorn... (Då vi inte gått igång internet, tv:n)

måste bara säga att ni som gillar "sex and the city" avsnitten. Ni måste bara se Filmen också. För den är så himla bra. Har redan sett den förut, men såg den igen idag.. Den är så bra!
Såg även på "Säg att du Älskar mig" också en mycket bra film.

Imorrn så får man väl se vad dagen har att bjuda på.. blir väl att promenera om vädret tillåter.. Får inte vara för kallt eller snöa en massa..

Har sett på "Sveriges värsta bilförare" o på "medium" Det är så himla bra!

Nä nu har jag inte så mycket mera att förtälja.

Ha det så bra!

tjingeling!

Älskar Min Markus!!!

Kommentarer
Postat av: Monica

Skynda dig nu o bli frisk, för vi kommer o sakna dig i helgen, o tänk inte på oss som får slita. Kram Monica

2009-03-20 @ 07:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0