fattar ingenting..

Jag fick låna en mobil igår som jag ska ha under tiden min är på rep... Men de är en SIEMENS! hur i sjutton ska det gå, jag som ALDRIG har haft en siemens i hela mitt liv? Är bara bekant med Nokia o Sony Ericsson, o  lite samsung..
Men men.. Går de alldeles på tok så får jag väl återgå till den andra mobilen, som dock slår av sig hela tiden...

Igår så åt vi en riktigt god middag. Surrade lite o sedan såg vi på robinson. Släckte ner hela huset o hade bara tända ljus.. + då tv:n som var den enda ström vi hade igång.. Men annars så släcktes det ner för att vara med i earth hour (om de hette så? )

o efter de såg vi på "vi vet vad du gjorde förra lördagen" o sen på en skräckfilm. eden lake.. hurvas vilken film! Vet väl inte om de var en skräckfilm precis.. Men den var bra.. Men så ARG man blev av filmen..

Ne nu så ska jag fika nå frukost.

tjingeling!

Älskar Min Markus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0