ett litet enkelt..

Har inte tid med något långt inlägg ikväll.. Har fixat o haft mig med annat idag.. O jobbat har jag gjort.. Gick riktigt bra!!
Har verkligen saknat att jobba, visserligen jobbade jag i måndags kväll...
Men att få jobba en dag!!
Att vara borta från jobbet ca.5 dagar.. Det är en evighet! Jag verkligen Älskar mitt jobb!
Ibland tror jag att de kan behövas en liiten längre ledighet för att man ska inse de... Kanske inte alla som tycker likadant som mig. Men så kan det känns för mig ibland.. Att man ibland tar saker o ting förgivet.
Ingenting är förgivet, så är de.
Men, hur som helst, jag satt på jobbet idag o de bara slog mig, riktigt, att jag Älskar mitt jobb o mina Kollegor! Skulle verkligen inte byta de för allt i världen!

Annars så har inte dagen varit så fylld med saker..

JAAA min mobil har ju kommit nu!!! Så nu är de bara saken att man ska få upp den till Arjeplog.. Hmm.. Men de kanske fixar sig.. Hoppas de blir att man åker i helgen så!! :D

tjingeling!

Älskar Min Markus!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0