Babelsin då!

hihi.. satt o lyssna på radio.. osså spela dom upp detta klipp... Är som roligt.. :)





Tvättmaskinen blev klar för en liten stund sen, så jag har hängt upp tvätt o inte hunnit göra så mycket mera idag..
Försöker väl få till alla möbler i huset.. men då man är två viljor.. O jag är inte riktigt säker direkt om jag vill ha si eller så.. Utan ja måste få fundera en stund.. För de är ju förjävligt om man sätter upp nånting osså är de inte alls så man känner att man vill ha de.. Sorry! - De blev onödiga hål i väggen..
Nä o så vill jag inte ha de..
Nåja de blir nog bra till slut..

Just nu är älsklingen iväg o handlar lite middag som vi ska göra.
Blir sist riktiga mysdagen innan mitt nya liv.. :P
Ska inte äta godis, dricka läsk, eller äta onyttigt.. har tänkt ta upp "dieten" igen.. Att äta efter LCHF.. Funkar riktigt bra, men man måste ha pli på sig själv.. Så nu är de nya friska tag!

Sen så tror jag att jag ska ta mig en riktigt lång promenad..

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0