Älskade familj!

Har varit sååååå otroligt skönt att mamma o mina mindre syskon har varit hära under helgen :) (Mange stannade hemma i helgen- men kommer ju fler helger ) 
Har väl egentligen inte gjort "så mycket".. Men målat har mamma hunnit med :) O syrran o jag har gjort de med.
Men sen har vi som egentligen bara myst på tillsammans.
Ni är verkligen bäst!!! Vi har fått oss en hel del skratt :D
Jaa min kärlek till er är obeskrivlig! <3

Vi har varit på marknan o shoppat lite granna..
Hittat en Toyota mössa till mange.. hehe.. så nu har han en.. fast den är ju inte likadan som min. Men de är ju ändå toyota ;)
Osså hittade jag mig sockar o en jacka!!gillar min jacka riktigt mycket...

hm.. Vad mer kan jag berätta om helgen..

Jo vi har ju fått upp hatthylla o skohylla i "lilla" hallen.. Så de känns skönt att man kan hänga av sig jackan o skorna ordentligt nu..
Men ska måla om dära sen, men de får vara så just nu. För vi måste ha nånstans att ha alla våra kläder när man kommer till huset.

Har faktiskt varit riktigt riktigt skönt att inte druckit nånting alls i helgen. En lugn vit helg för mig.
Känns som om att de är evigheter sen jag var nykter en marknad i Arjeplog, men de är de säkert inte.. haha.. kommer inte ihåg så långt bakåt :P
Nä men de har varit skönt att bara få vara med mamma o dom i helgen istället för att festa.

imorrn så börjar man jobba kl.15 o jobbar till 20.00.. en liten underlig tur.. Men skönt!
Ska vara inne på avd.3.

Nä nu ska jag ta min "drog" - menthol nässpray.. Kan inte leva utan det just nu när man är täppt i näsan.

tjingeling!

God natt på er allesammans!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Imorgon är det du och jag, det ska bli kul =D

2009-03-08 @ 23:56:56
URL: http://flisanlilla.blogg.se/
Postat av: Bea

Okej okej, så roligt! :) Jasså, rent en jacka de var inte illa. Kram

2009-03-09 @ 11:36:36
URL: http://bebbsan86.blogg.se/
Postat av: Bea

Ja köpte sockar, visp, gardiner, lakan, en souvas å en munk :D hehe!

2009-03-09 @ 11:44:07
URL: http://bebbsan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0