Vet du vem jag är?

Herregud vad jag var trött imorse.. trodde inte att jag skulle orka kliva upp.. men det gjorde jag.. Tillsist  tackvare min älskling som väckte mig ;) Tur jag har honom!

hade inte någon lång dag idag på jobbet , utan slutade kl.12. =D
Så när jag kom hem så satt jag vid datorn, städade undan lite hemma..  For och handlade lite på Ica.
efter handlingen så blev det att klippa gräset, men jag hann inte hela gräset eftersom att det började regna, typiskt!! Så jag har en kant kvar att klippa. Men de får nog bli imorrn nångång..
Och undertiden som jag klippte så dammsög älsklingen huset..Hehe.. Inte illa! ;)

Sen har vi sett på Talang ikväll. Tycker det var en värdig vinnare som vann! =)

Och nu så har jag precis kommit in efter en kvälls joggingrunda, riktigt skönt!

Nu ska vi nog glo på lite film, o sen är de sängen som gäller. För imorrn så ska man på dop, det kommer blir kul =)

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0