Öm om baken!

Var ute och cyklade för en stund sen, blev en sväng på 1,3 mil. riktigt skönt måste jag säga! Att komma ut och röra på sig är helt underbart.Men dock så är jag himla öm i baken.. Suck! nåja en smäll man får ta när man inte är så van att cykla så långt i sträck.. haha.. men de ska det ändras på ;)
 Nu blev de ganska mycket motion idag eftersom jag tog en promenad/joggingrunda också på 6 km tidigare idag.
Men har ätit lite mer gotta i helgen så då kände jag att jag var tvungen träna lite mer. Men blir bara att äta godis på helgen om jag ska äta nå, för nu är de slut på godis för min del!
Mer träning och slut på onyttigheterna. Det är iaf min plan för jag måste göra en förändring för min egen skull!
Nog om detta ska inte tråka ut er ;D

annars så har man jobbat kväll idag. Har gått riktigt bra. och nu har man bara kvällar framför sig ändå till på fredag då jag har dag. sen är jag ledig lördag och söndag. De ska bli skönt.

Imorrn så får vi bort lite sten från gården, ska bli nice. Hehe.. ju mer vi får bort desto mindre för oss att forsla bort sen.. Kanon!

nu har jag mer eller mindre övertalat syrran om en plan jag vill genomföra om två veckor, med henne! :D Jag hoppas det går i lås och vi kan göra detta. Skulle vara kul att se hur det går.. hihi..

Ne nu ska jag vara social med älsklingen.
Funderar på om jag skall starta upp en tvättmaskin så man kan hänga upp åt morgonen.. men vi får se ;)

tjingeling!

Älskar Min Markus!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0