Man blir bara ledsen..

Har just kommit hem från jobbet. Första arbetsdagens efter 1 veckas ledighet.. Kändes väldigt skönt att komma tillbaka till jobbet, man får verkligen längta när man vart ledig.. Det är då jag kan få mig en tankeställare, tänk vilken tur jag har som har ett jobb att komma till, det mest underbaraste och just jag får vara där. Det är super!

Jag for hem på min lunchrast idag för att jag tänkte att jag skulle vara så duktig och ta cykeln tillbaka till jobbet. så man får sig lite mer motion.
Och när jag har cyklat en liten bit, vad tror ni händer? Jo det börjar regna.. Och jag tror det är ENBART
för att jag skulle cykla just idag.. När arbetsdagen var slut och jag kommer ut för att cykla hem, tror ni inte de regnar mer då? Usch... Man blir ju bara ledsen när de är så hära nu, nu vill jag ha solsken! Fast det gör inte så mycket, egentligen, då man jobbar ;) Hehe.. Kan vara skönt för gräset så de får växa till sig lite.. Men dock är de mindre bra för nu får myggorna det bra..  O myggor vill jag inte ha, inte heller Knotten! usch för dem! Små äckliga, irriterande saker.. eller nog får dom finnas, men inte för att dom ska bita oss människor o suga blod..

Nu så sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv sex så jag kan åka till bussen för att hämta syrrans ipod.. Som hon såklart glömde bort, den lilla förvirrade saken ;P Men jag älskar henne ändå ;D

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!




Kommentarer
Postat av: Bea

Den var bra :) Du får låna den om du vill ? ?

2009-06-04 @ 09:25:25
URL: http://bebbsan86.blogg.se/
Postat av: Bea

Självklart får du de :) Bara säga till när du vill låna den!

2009-06-04 @ 19:35:09
URL: http://bebbsan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0