inget långt..


har varit så otroligt skönt idag, solen har lyst hela dagen. varmt o härligt, kan de bli mycket bättre? =)
har jobbat en låång dag idag.. Var inte alls sugen på det imorse, men nog gick de bra ändå.. hehe. på rasten så låg ja o sandra ute på gräset o solade lite. very nice! :)
sen när jag slutade så klippte jag gräset, men hann lite mer än halva så frågade bea ifall jag ville följa till nåtti o sola. så de gjorde jag :) men snacka om getingar, bräms o knott de va... usch! men de var ändå skönt att va dära.
Nästa gång blir de att ta med sig badkläder =)

Ska slänga in nån bild nu...

Tyckte himlen var så läcker på lördagsnatten, såg nästan ut som om att de brann

så hära såg de ut på altanen där vi sov jag, syrran o lillebror sebbe.
Var goode härligt o kallt att ligga dära :)
Ganska mysigt att få somna o vakna till detta  ? ojaa de tyckte jag!


mysigt värre.. på denna säng så låg syrran o sov. på luftmadrassen.. :)



Tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0