kalas!

oj oj oj.. tog mig en sovmorgon idag till kl. 10.30.. hade tänkt kliva upp kring 9 för att hinna städa o så.. men var vaken så länge natten till fredag.. så ja var dödstrött! klev upp o städa lite, starta diskmaskinen, en tvättmaskin. o sen for jag till återvinningsstationen med allt papper o kartong.. skönt, de behövdes för de var fullt!
sen hade ja tänkt städa o duscha.. men de hann ja inte.. för när jag kom hem igen så började gästerna att rulla in.. sen va de fullrulle till em.. mackes morfar o mormor kom först,fick pengar av dom (svärmor o larry me) sen så kom farmor,pappa, robban o mackes faster gunnel.. Mycket trevligt ! :D
När dom gästat klart så skulle jag börja att städa..  men hann inte långt, för då kom Monika o Flisan :) hihi.. fick en ros, Tack! så vi satt o surrade en stund. O flisan hon tjollra på. Har insett att man måste nog köpa ihop en liten leklåda, för de börjar ju vara så att man har folk runt om sig med barn, o när dom kommer hit så finns ju inget att leka med. Hur kul är de då? ne blir nog att inhandla lite tjej o killeksaker =)

Sen efter dom farit hem så hann ja städa lite till innan Bea o Mange kom på besök. Trevligt  o Tack så mycket för presenten! den var jättefin! =)
efter att dom farit så tog de inte lång stund så kom nästa gäster. svärmor o larry..
så ja hoppa in i duschen o gjorde mig klar. för ja behövde verkligen duscha!
sen när dom åkte så for ja o macke ut på yran med bea o mange. vi åkte virvelvinden o käka en souvaskebab, ett måste på yran! sen åkte vi hem till bea o mange och har varit där o spela monopol tills nu för en stund sen. väldigt trevligt och roligt! =)

ne nu har ni fått en uppdatering från denna dag
Tack alla för presenterna!


Tjingeling

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0