hemmaplan

jaahapp.. då va man hemma i arjeplog..

har fått en massa filmer igår, så ja o syrran tänkte se på en igår natt.. Men den första "twilight" hade ingen svensk text.. o sen kolla vi på "Juno" hade heller ingen svensk text.. men vi såg den iaf.. var ganska så lätt engelska på den.. Men syrran hann inte långt in i filmen så sov hon ;)
Jag såg klart den.. klockan var väl runt halv tre på morgonen då ja somna :P

Imorse så klev vi upp halv tio.. gjorde oss klara och åkte in till stan.. shoppade lite gejjer... ja va o fick hjälp med att prova nya joggingskor.. så nu har jag ett par riktiga och nya!

så när ja kom hem idag/kväll så tog jag på mig dojjorna o for på en ca.4,5 km lång jogging/promenad runda.. snacka ont i fötterna! men de är väl så när man har nya skor o ska gå in dom.. Jajja de gick iaf bra att jogga =)

nu så gör jag inte allt för mycket. har startat en tvättmaskin.. för här ska de tvättas o fixas innan jag ska på nästa resa =)

blir inget bildinlägg denna gång.. blir nog imorgon!

Och imorgon så ska jag o luncha med 2 goa tjejer =) hihi, de kommer bli så trevligt!

Tjingeling!

Älskar Min Markus!! Saknar honom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0