Allt faller på plats..

Nu så börjar jag få någon ordning på min semester hur den kommer se ut i sommar..
Det känns riktigt riktigt bra!
blir en del resande denna sommar med. Först så ska man iväg med husvagn med mamma o dom ungefär 1 ½ vecka.
Sen kommer jag o vara hemma nåndag.. en bär det av igen ner med tåg till Småland.. var inte tänkt så först, men eftersom jag måste använda upp min biljett som jag fick igen från förra sommaren då SJ krånglade så förbannades mycket! Så då blir de 1 vecka nere hos min kusin Mariana och hennes kille Markus. De kommer bli skojjsigt :D
Sen kommer man hem därifrån o är hemma nån dag o sen bär de av igen, men då till Ryssland :P Hehe.. Så jag kommer verkligen vara på resande fot..
Så jag kommer bara hinna hem o landa, tvätta upp kläder o packa om i väska och iväg igen.. hehe.. De kommer nog bli bra! =)
Peppar peppar ta i trä, hoppas de inte blir nå krångel med SJ denna gång, för då är det verkligen SISTA gången jag väljer att åka med dom..
men samma som förra året så är jag så nervös inför bytena som ska göra, är så rädd jag ska missa eller nånting.. Usch!

Nu är de bara 3 dagar kvar tills man får 1 veckas semester, ojj så skönt! :D

Tjingeling!!

Älskar Min Markus, Du är mitt hjärta, Jag är så glad jag har dig! Livet är underbart! ;)



Kommentarer
Postat av: Elin

Hej hej.. Hoppas livet leker! Vad ska du göra i Ryssland? ;) Kram

2009-07-04 @ 06:11:03
URL: http://m4rklund.blogspot.com
Postat av: Elin

Jaha okej ;) låter som en rolig upplevelse iaf.. Tack så mycket för gratulationerna, känns bra att vara färdig, man har liksom en utbildning innan man fyllt 23, käns grymt skönt de, men jag funderar ändå på att plugga vidare sen ;) Ta hand om dej!

2009-07-04 @ 19:24:02
Postat av: emelie

tänk på mig också,vill inte missa uff.. IGEN..

2009-07-06 @ 17:37:28
URL: http://emelielaestander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0