Piteå

Igår så for jag o macke iväg till piteå. Ska vara hära över helgen.
Riktigt skönt få komma hem till mamma å bli lite ompysslad =)

Vi kom hit igår kväll. Så då blev de bara sitta o prata först. Mange o Macke tog sig en whiskey. Osså sågv vi på Lets dance. riktigt trevligt.
Sen gick vi o la oss. Var gode så trötta allihopa tror jag.

Så idag har vi varit barnvakt. Varit in på stan en sväng lämna in min mobil. har funkat lite taskigt. Men nu så hoppas jag den ska funka. dom gjorde någon uppdatering. så får se hur de går.
Ikväll så blir de bowling.. hehe.. får se vem som är duktigast ;) kommer bli riktigt roligt. är hela familjen som ska spela.

Imorrn så vet ja inte riktigt vad vi ska göra. Kanske ja o syrran ska iväg och åka snowboard?

tjingeling

Älskar Dig Markus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0