Vilken promenad

Gud så härligt det var att vara ute o gå! Dock var de lite kyligt.. Men jag hade klätt mig ordentligt.. De enda de blev kallt om var mina kinder.. :P
Gick ungefär 6 km.. Hade stegräknaren med mig idag :)
Tog o gjorde ett stopp hos farmor o farfar.. Skönt att få komma in i värmen..!
O där var även Thea o Danne med barna :) Dom är så himla söta o goa! :D
Så jag satt där o prata en liten stund. Sen ringe moder jord o fråga vart jag var.. För jag hade ju bett henne igår att hon skulle se vilka tapeter vi funderar på till huset. Så när hon då satt vid datorn redo.. Så var jag inte hemma när hon ringde.
Så då fick jag bege mig hem till läggan o sätta mig vid datorn o ringa upp henne. O visa henne dom :)
Hon tyckte dom var fina. Så det känns bra!

Hade tänka jag skulle ta o lägga in lite bilder från promenaden idag..
Kanske inte världens snyggaste bilder.. Är så svårt att fånga hur "fint" de är i Arjeplog... Är en helt annan sak på foto o IRL.. Jaa hoppas ni fattar vad jag menar.. :P

Men jag insåg ändå idag när jag fotade hur nöjd jag är med min mobil. C905. Blir så otroligt fina bildern när man lägger in dom på datorn. Blir ju som digitalkamera. O de är så skönt att inte behöva släpa med sig digitalkameran när man är ute. Utan det räcker med att plocka fram mobilen. O vipps så har man digitalkameran i telefon..
Nåja nog om de :)  hära kommer bilderna..


Någonstans efter Silvervägen.. :)  mittemellan Kraja o industiområdet..Tror jag



En bit innan man svänger av mot industriområdet - Silvervägen



Gillade hur himlen såg ut :) Var inte så snyggt med industriområdet.. men men ..:)



På väg tillbaka mot öberget :)



Arjeplog är underbart fint!



Bara en bit bortanför industriområdet var himlen alldeles blå :) mysko..hihi...


Här är vårt hyreshus där vi bor... Längst ner till vänster.. Ett fönster har persinnerna neddragna o ett där de är uppdraget.. Det är köksfönstret :)


Det var alla bilder som jag har att bjuda på från dagens promenad :)

Lämna gärna kommentarer.. Är så kul =)
Roligt att man får kommentarer från andra som man inte känner.. då vet man om att de är både kännt o okänt folk som läser min blogg :)

Tjingeling!

Älskar Min Markus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0