rööööv också!!

snacka om att de blev en lååång dag i huset idag med spackling..
När vi kommer dit så ser vi att tapeten börjar lossna igen.. som den gjorde inatt.. så de va bara börja om.. Skära ut de lösa o spackla.. Nejnej tro inte att de räcker.. för när vi spacklat klart.. så lossnar ytterligare mera.. så jag skär bort den biten.. vad tror ni händer?!
Jooo hela den våden kommer... Så då var de bara börja om med spacklingen..
Men nu så.. Nu är de färdigt!! med spacklingen.. haha..
Så imorrn blir de att börja tapetsera, tror jag.. Jobbar ju dock imorrn så.. Men jag har ju kvälls vecka nu så lite lär man ju då hinna iaf...

Fick hjälp av min far ikväll att börja flytta mödler till huset..
Så nu har vi fått bort lite grann.. Men de är ju kvar möbler än..
men förhoppningsvis får vi bort allt imorrn.. Så att man får städa klart i lägenheten..

har packat väskan nu så man ska klara sig under veckan man bor hos svärmora..
Så nu är alla kläder urpackade också..

Men vi har ju även kvar vårt förråd ute också som ska tömmas..
hujjeda mig ändå!!

vill bara knäppa med fingrarna o allt är flyttat nu!

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0