Morgonstund har guld i mun...

Är så underligt detta.. Somnade kring 3 tiden inatt.. efter att ha lyssnat 2 timmar på ljudboken.. Men utan hjälp..
försöker verkligen att somna.. Men det går liksom inte.. Hjärnan vill, men det är som om att kroppen inte lyder..
O när jag stängde av ljudboken, så börja ja bara trilla runt i sängen..
Men jag somnar ju till sist..
Osså kliver man upp före tuppen.. Det går fin fint.. Visserligen är de tungt kliva upp på morgonen.. Men sån har jag alltid varit.. Ligger gärna o drar mig på morgonen =) är ju så SKÖNT!!
Men sen efter man fixat sig klar för att bege sig till jobbet. Då är man inte trött längre..
O jag är inte det nu heller.. jag tycker ju att om man inte sovit mer än 3 timmar, 2 dagar i rad nu.. O samma visa sen tidigare.. så borde jag helt logiskt vara trött?
Men det kommer väl senare, då lär jag väl sova flera dagar.. Haha!!
Nä nog om min sömn.. Det löser sig.. Skall pröva o se om teet funkar.. Fick ett tips om ett tee som skulle vara bra =)

Annars så har dagen varit bra. Samma visa idag, jobbet har gått kanon bra.
Kort arbetsdag.. vilket är skönt.
Även samma imorgon, har en kort tur då också :)
Så när jag då har slutat så ska jag sitta hemma o uggla fram tills syrran kommer !! För jag längtar efter henne!! - Massor!
Min älskade syster <3

Tjingeling!

Älskar Dig Markus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0