Finns det något bättre?

Helgens arbete är avklarat.
Dag 1 av 2 ledigdagar gjord.. Tiden går så fort när man är ledig..
Har hunnit med en massa idag känns det som, varit på samhället och gjort en massa ärenden, lämnat lite papper o hämtat melker. Varit till återvinningen med en massa kartonger, papper och plast.
Sedan har jag städat klart i hela huset. Finns det någon bättre känsla än när huset är städat, rent och fräscht?
Renbäddat sängen har jag också gjort. Mycket skönt! Så ikväll får man lägga sig i en renbäddad säng, de är gudomligt härligt!
Så , jag känner mig nöjd över mig själv idag =) Dock hann jag aldrig med en riktigt promenad idag som jag hade tänkt mig :(

jo nu ska ni få höra vad jag ska börja med.. varje tisdagkväll fram till jul så kommer den tiden att ägnas åt att vara på Arjeplogs Ridskola. Trott eller ej, men jag ska börja rida.. Hujja, hur de nu ska gå.. Min fasa är ju, hur ska jag komma mig upp på hästen? Jag som är stel som en pinne!
Kommer jag överleva detta? jaa, det återstå att se :) Ne de kommer nog bli riktigt skojj iaf.

Imorgon så bär kosan iväg till arvidsjaur med sandra och felicia(?) Där ska vi träffa Malin, en mycket söt o trevlig tjej som jobbat hos oss som Ssk. Ska kika på deras hus o träffa lill pojken deras :) är ju hur länge som helst sen sist jag såg han. Hihi.. Han har nog vuxit en del. Så det ska bli roligt.

Ne nu blir det nog sängen och gosa ner sig i den renbäddade sängen :)

tjingeling

Älskar Min Markus!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj de va inte illa att du ska börja rida, skulle jag oxå vilja göra =) Hur ha du kommit på den idén? kramkram

2009-09-01 @ 07:42:43
URL: http://annapanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0