Bilder och film - som lovat!


Vet egentligen inte vad jag ska ta och lägga upp för några bilder.. Blev en ganska så sent inlägg dessutom.. men några bilder jag kan ju hinna med att lägga upp ändå.. sen får allt komma när jag hinner.. Men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge?

Fannie och emelie på den gigantiska hoppbubblan - skit kul att hoppa på den! :D


Jag och syrran  - Åkte Crazy Canon, 300 m lång forsränning, superkul!!


Jag på klättervägg - jag tog mig hela vägen upp ;D


Sebbe och Emelie åker linbanan


Här hade vi stannat för att äta i Sandviken - Emelie, fannie, Sebbe och Jesper


Syrran hittade en rolig bil på lekparken.. haha! ;)


Sebbe, Fannie, emelie Och jag åker Typ Larven "Draken"


Jag var bara tvungen lägga in denna snygga bild ;) Emelie och sebbe på Bmx


Emelie Och Fannie - en stor gunga, som typ vikingaskeppet, fast man gav denna fart själv



Ekorrhjulet ;)


Så hära STORT vart leksand sommarland!!!


Syskonkärlek♥


Detta är typ 1/5 av leksand sommarland


Sådära nu så har jag lagt upp några bilder och detta är bara från när vi var i Leksand.
Sen så finns videoklippen från kolmården ute på Youtube.. på min.. Ewwepewwe.. Om de går att söka den vägen?
annars kommer dom in imorgon!

Tjingeling

Älskar Min Markus!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0