Valborgsmässoafton

Japp det är vad de är idag..

Dagen började som sagt med att jag gjorde ett pass på crosstrainern.. Sen begav jag mig till jobbet o har jobbat till kl. 17.. Känner mig ganska så mör i kroppen!
Jajja jag är ju då ledig i 3 dagar nu.. Hihi.. det ska bli skönt.

Sen när jag slutade jobba så for jag, sandra o felicia till stabberudden o kollade på majbrasan o lyssnade på Mariakören.
Och nu så sitter jag hära. Har precis ätit en sen middag, som alltid (?)

vi ska bara låta maten sjunka ner lite grann o sen ska vi börja att ställa i ordning inne i gästrummet. det ska bli så himla skönt att få det klart. å sen ska jag ställa upp alla glasen i vitrinskåpen, plocka ur sådant som de är bara är 3 glas ur o lite sånt som man nästan aldrig använder.

Hoppas ni får en riktigt bra kväll allesammans!

tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer
Postat av: Bea

Ska du ha lopppisbord i år ?

2009-05-01 @ 10:08:40
URL: http://bebbsan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0