Så mycket tårar...

Har sett på Talang 2009 ikväll.. Alltså, tårarna bara rann då den sista killen uppträde.. oj oj.. jag gillade verkligen det..

O sen så har man ju suttit på sett på lite blandat på Tv... o naturligtvis har tårarna runnit under tiden också.. Varför är jag så känslig? Räcker ju med att ja ser en som gråter som brister de för mig med..

O imorrn kväll går det en sådan bra film "vid din sida" i den så rinner tårarna också, som bara den! Har sett den förr, men den är så bra att jag kan se den om o om igen!

ne nu så ska jag fortsätta att se på tv.. sitter o ser på gamla avsnitt från Big brother - Shit vad de va länge sedan!! :)
varför sluta dom med de? gillade faktiskt det.. Men men.. Sådan är livet!

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0