Nu var man framme...

Nu så är man framme i Piteå. Eller det var ju ett tag sedan.. =) Kom fram kring halv tolv..

Fick sluta kl.20 på jobbet -  riktigt snällt!! :D
Så man hann hem o packa ner det sista, pussa o krama älsklingen hejdå.
O begav mig iväg, klockan hann väl bli runt nio innan jag tog mig iväg.. Men väl iväg så hann jag bara till Oskarsnäs typ, då ringde Anna o frågade hur långt jag hunnit, för hon hade nämligen glömt datorn i Arjeplog.. Så jag vände så snällt om o hämtade den. Hade ju inte hunnit så himla långt ändå.
Så egentligen tog jag mig väl iväg typ kvart över nio ;P
Jajja kom då fram  i Arvidsjaur kring 22. Så jag lämnade hennes saker o samtidigt fick jag mig en liten rundtur i erat hus :) Mycket fint o mysigt hus! Ska komma nån annan dag då jag ha mer tid, så kan man surra mera också =)
Så jag blev väl där typ 20 minuter..
Sen fortsatte min tripp mot piteå.. o nu sitter jag hära o ugglar.. men jag ska ta o lägga mig nu! För jag ska upp typ sju imorrn, då jag, mamma o brorsan ska åka iväg o hämta träningsmaskinen..
usch vad tidigt! Nej nu kallar sängen!

Imorrn så blir det en promenad!! Tjoho!

tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0