Nedräkning..

Just nu så pågår det nedräkning för min del. 1/9 arbetsdagar gjord nu. Sen när jag gjort alla dessa dagar då har jag en härlig lång ledighet framför mig :) Det ska bli så skönt att få komma iväg till Morfars hus i Rebakk/Mullejaur :) Hihi, o jag längtar massor!!

Dagen har gårr bara fin fint idag. O imorse när jag klev upp o hade gjort mig färdig o allt, så kikade jag på termometern. -20 grader , OH shit vad kallt!
Inte hade jag tänkt på det i min planering för att starta bilen.. Suck! o tid tog det.. 6.35 gick jag ut för att starta bilen o skrapa rutorna.. o jag började 06.50. tror ni jag blev stressad??
Stod där i vild förtvivlan o skrapa o skrapa, men det gjorde lika med NOLL!! Hände ju typ ingeting..  Stressen kom mer o mer.. Till sist fick jag utsikt så jag såg att köra o kolla åt båda hållen..
när jag väl kommer på jobbet så inser jag att det är ju inte jag som börjar 06.50.. Surt!!! Stressat i onödan.. Ajja.. Gör inte så mycket.. haha.. då hann jag ju vakna till iaf :)

ne nu så ska jag kila o kika på en film som vi har hyrt. får väl se om den är bra eller inte

tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0