Låt den rätte komma in

såg på 2 filmer igår kväll/natt..
 "Låt den rätte komma in" & "Mysassygirl".. Men alltså de var de två mest konstiga o underliga filmer jag sett. De var inte alls bra!
o filmen "låt den rätte komma in" har fått så bra kritik o hur många 4:or o 5:or som helst.. Men den är ju hel sjuk!
"Handlar om en kille som heter oskar o är 12 år och mobbad.. O han blir kär i en tjej som heter Eli. Vanvårdad o mager, men ändå så vacker. O eli hjälper oskar att slå tillbaka mot sina mobbare.
O denna tjej Eli är inte som alla andra, hon tål inte solen, äter inte mat o för att komma in hos någon måste hon bli inbjuden.  Eli behöver dricka människors blod för att överleva  - Eli är en vampyr!"(
Detta stod på baksidan av fodralet)
Denna film är svensk.. Men jag menar hallå, vampyr? nä jag tyckte filmen var helt enkelt dålig! Väldigt seg handling o seg rakt igenom.

Samma sak var det med den dära filmen "mysassygirl".. Också en väldigt underlig film.. Somnade då till den.. Så bra var den.. NOT!! Rekommenderar verkligen inte någon av dessa 2 filmer..
men smaken är ju som baken..


Tjingeling!!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0