Då var det inhandlat!

Var på stan med mamma o systeryster.. hittade mig lite kläder på gina o så :) Sen så inhandlades det lite alko till helgen.. Då de blir middag o lite mysdrickande m. Sandra o Tobias.
Var även förbi på dollarstor en sväng, hittade mig även lite saker dära.. De är väldigt lätt att man gör de.. hehe..

Sen så ikväll har jag hjälpt brodern att dela ut sin reklam.. Snacka om lite flashbacks man fick.. Var mitt gamla område som vi var i delade ut i.. Haha!
Känns som om att det var hundra år sedan jag delade ut reklam..

Jo älsklingen var ju till Piteå en sväng. O då hann vi med att handla lite saker till huset på Beijer. Lister till vardagsrummet, en skyddslist vi ska ha i hallen i ett hörn. Sen så även kakel lister.. Så nu känns de att vi kommer någon vart igen! =)

Sen så måste jag ju säga att vi vann på travet i lördags.. hihi!! Det blev rättat idag.. O vad nöjd jag är! :D
Tror vi alla är nöjda! Sånt hära gör att man fortfarande ser att det finns möjligheter till vinster o lite större sådana ;D

Imorrn så ska man bege sig hem mot Arjeplog. Vill dock inte kliva upp så tidigt.. Men vil heller inte stressa mig iväg o inte heller känna mig stressad när jag kör. Bättre fara tidigare o ha god tid på sig. Så det då inte händer något!
Osså får jag mig ju lite sällskap på vägen hem.. Ska nämligen ha melker med mig =) Så de känns bra..




Tjingeling!

Älskar Min Markus!! - Imorgon får jag pussas o kramas! :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Har ni skaffat hund? :)

Han var jättejättesöt!

2009-04-28 @ 08:26:20
URL: http://stofilia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0