Då var det dags igen..

Snart så ska man iväg o jobba igen.. har haft 4 timmars rast.
har väl inte gjort så himla mycket under min rast. Jag har käkat nå kycklingsallad o sen tog jag mig en liten powernap.. riktigt skönt!

Rackarns att man missar Robinson ikväll då man jobbar. Men ska t o spela in det. För jag känner att när jag slutat jobba så SKA jag ut på en jogginrunda, även om jag kanske inte orkar hela runda, men iaf börja träna upp mig.. hihi.. Får väl se hur flåset är ;)

Imorrn så jobbar man kväll, börjar 12.. Skönt! Osså jobbar man till 21.
När jag slutar imorrn så tar jag våfflan o beger mig till piteå. för där ska jag hämta min efterlängtade träningsmaskin.. =)
Nu rymmer man ju äntligen träningsmaskiner, de gjorde man ju inte i lägenheten.. Så de ska bli så skönt att ha de o träna på också!
Jag kommer att stanna i Piteå till på Tisdag morgon, för då måste jag hem, ska på en kurs på eftermiddagen..
O sen är de jobb som gäller onsdag, torsdag..

Ne nu har jag svammlat nog för denna stund!

tjingeling!

Älskar Min Markus!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0