Beroende..

Seriöst så är jag beroende.. Det är helt sjukt så beroende man kan bli.
På jobbet så är vi med i en tävling där man ska gå till Prag. O då har man på sig en stegräknare från morgon till kväll.
Och två dagar i rad så har jag glömt stegräknaren på jobbet när man bytt om.. Så igår fick jag typ värsta abstinenten att åka till jobbet o hämta den.. Men stoppade mig iochmed att man skulle o jobba idag..
Men tror ni inte att jag gjorde samma sak ikväll, bytte om osså glömde jag bort den IGEN!! Typiskt tankspridda lilla jag!
Så då fick jag abstinent igen o fara o hämta den på jobbet. För nu så är jag ju ledig i 2 dagar, så då MÅSTE jag ju ha den.. haha!!
Helt enkelt jag är beroende! :P

Nu så ska jag fortsätta att kika på tv. CSI börjar alldeles strax.

Imorrn så blir det nog så att man ska följa till Arvidsjaur, de blir nog trevligt :)

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0