Nu är jag nöjd över mig själv!

Trodde aldrig i mitt liv att jag skulle orka upp nu på morgonen!! Hade ställt klockan på 5:00 så att jag hann dra mig en stund innan jag skulle kliva upp. men tog mig inte upp förräns 5.30
gjorde inte så mycket att jag låg länge, för jag hann göra mig färdig ändå tills thea kom.
5:45 begav vi oss ut och promenerad runt samhället och tillbaka.
har precis ätit en härlig frukost och känner mig nöjd! För nu har jag motionerat och nu känner jag att jag ska klara av det hära! Vi har varandra och stötta - Vilket kan komma att vara behövligt i vissa situationer.

Så med andra ord  - Nu är jag nöjd över mig själv!

På denna morgonpromenad kom vi fram till att 3 gånger i vecka på morgonen innan jag börjar att jobba så ska vi ut och gå. Och det känns rimligt - för att sedan utöka det.

Ne nu så ska jag ta och se om det finns något att se på tv. Men de är nog bara en massa skitprogram?!

tjingeling!

Älskar Dig Markus! - Min älskling som gått och blivit förkyld. Serva han med tea och bredde om honom med varma täcken å filtar.

Jo förresten igår beställde vi flygbiljetterna!! =D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vad duktig du är Evve=)

2008-10-29 @ 07:36:02
URL: http://sandrafjallstrom.blogg.se/
Postat av: Malin

Duktig du är som är så aktiv!



Flygbiljetter vart?? nyfiken

2008-10-30 @ 16:02:40
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0