Bowling

Fredag var jag hos bea och mange och såg på Idol. Riktigt trevligt var det. Skönt att Lars fick åka ut. Det var dags nu för honom att åka.
 Sen for vi ut och ragga en stund med Anna. Det var också trevligt


lördag så var de bara att kliva upp tidigt. För klockan sju bar de iväg till Luleå. Vi var 6 stycken från mitt jobb och sen några till. Vi var sammanlagt 16 stycken.
Kom fram till storheden kring 10 tiden. så Då blev de shoppa  lite grann dära. Och sen bar de iväg in till stan för ännu mera shopping ;P
Men först så åt vi gott på kina restaurang.
Sen shoppa vi lite innan de var dags att åka iväg in till bowlingen.

Var riktigt roligt att bowla! Blev mycket skratt =)
Efter bowlingen så bjöds det på en god middag. tacos. Och efter vi ätit så fick vi veta resultaten från bästa manliga spelar och bästa kvinnliga spelare. han som vann bland killarna hette roger. Och jag vann bland tjejerna =)
Roger kom 1:a i hela och jag kom 2:a i hela =) Så det känns riktigt roligt. hehe..

Kring 20.00 bar de av hem mot arjeplog igen.

Så nu har man gjort bort en hel del julklappar. Inte så många kvar nu och det känns riktigt skönt faktiskt

Igår blev man bjuden på middag hos Sandra och Tobbe å Felicia! Gott och trevligt var de =)
fick sköta om Felicia en hel del. Hon är ju så nedrans söt  och snäll. Inte mycke klagomål från hennes sida. Hehe
Sedan så såg vi en film. tror den hette "Flood" Den var bra men dock lite seg =/

Tog mig en liten sovmorgon idag. börjar klockan 13.00
Så jag sov till strax före tio. Då var de bara kliva upp och ut å gå.

Så nu ska jag göra mig lunch och göra mig klar för arbete ikväll.

Tjingeling på er!

Älskar Dig Markus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0