För mycket..

Snacka om att nu har man allt för många sidor som man ska hålla koll på =P
Så då glömmer jag bort och att uppdatera hära.. =/
Men jag ska försöka att skärpa till mig =)

Kan väl uppdatera lite vad som hänt under en vecka...
Förra fredagen åkte jag buss till Piteå för att hälsa på familjen där. Var riktigt skönt att få komma hem ett tag! Få bli ompysslad och bara vara.
Myste riktigt mycke hemma. Vi såg filmer, färgade hår, bakade, gjorde pepparkaks hus. Ute och promenerade. Hade snöbollskrig med lillbrorsan och hans kompis. Var på stan en snabbis och kollade lite.

Sen på måndag så skjutsade mamma mig till Antnäs. Där några plockade upp mig för att åka vidare till Luleå.
Så i Luleå blev vi 2 dygn. Var på en utbildning på Kommunal avdelning i Norrbotten. Faktiskt riktigt intressant. Men som ny i detta med facket så var de mycket att ta in. Så trött blev man. Men som sagt, Intressant!

Blev lite shopping i luleå också. hittade mig ett par nya vinterskor. Vilket behövdes!

Sen på kvällen när jag kom hem så julpyntade jag hemma. Så mysigt! =)

Onsdag blev det arbete för hela slanten. och på kvällen var det julbord. Mycket gott =)

Torsdag var jag ledig. Så jag sov läääänge =) Var och hälsade på lite folk under dagen och på kvällen for jag till bea och mange å spelade.. hihi så roligt =)

Fredag for jag återigen till Luleå.. Men denna gång var de studiebesök på en massa boenden. Var riktigt intressant det med att se hur dom gör och så..

Även denna gång blev det shopping. Jag som INTE skulle handla något! Men nu så är alla julklapparna gjorda!! Skönt!
Sen var det idol på kvällen.. YES Kevin gick vidare!! =D

igår var det arbete som gällde. Jobbade en delad tur. 7-12 16-21
Så blev att kika lite på tv när jag kom hem sen blev det sängen.

Idag är de jobb som gäller också! Börjar 11.30

Så nu ska jag gå och göra mig klar för arbete!

Nu har ni fått en uppdatering på vad jag gjort denna vecka..Hehe..


Tjingeling!!


Älskar Dig Markus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0