Utanför

Hanna om Irriterad!:
Pappa hälsar: Ett tips! Ta 13:10 bussen så kostar det 129 kr. :-)

Svar: Tack för tipset! :) Men känns lite drygt att måste åka en annan tid som gör att de tar 1 ½ eller 2 timmar längre än vad det gör med 16.00 bussen - för att de ska funka med att betalningen ska bli 129:- Tycker bara som så att dom ska kunna fixa till detta så folk inte behöver betala så mycket mer än vad de egentligen gör...
Men som sagt, tack iaf för tipset :)




Min syster kom hit i fredags för att plugga teori på körskolan. Så där har hon varit och pluggat.

Igår var vi iväg på badhuset allihopa. Denna gång gick de väldigt bra för Elis, inte ett gråt nångång. Då vi kom ut från omklädningsrummet/duschen, så sprang han i fullrulle dit macke var i bassängen, med världens leende på läpparna =) Så de kändes skönt att de gick så himla bra denna gång :)

på kvällen gick vi en promenad till Elis farmor och hälsade på.. Satt där en stund och pratade, sen hem igen för att natta lilleman. Sen kom min pappa & farfar hit, så grabbarna satt och drack lite öl och surrade.

IDag har de varit strålande sol (lite blåst), så vi klädde på oss och gick ut på en härlig promenad! Gick ner till gäddviken, sen gick vi skoterleden från gäddviken till ringvägen och sen upp på öberget och hem till oss.. :) Skönt ute var de!







Då man blir trött kan man sova nästan hur som helst ;)






18 Mars, 15:06
I fredags så kikade jag in på Elis senare under kvällen, då han låg och sov. Och fann då honom liggandes så här :)



Nu ikväll var jag in och kikade på honom.. Och fann då honom liggandes så här ;P




Det är tur vi har saccon liggandes precis nedanför hans säng. Skulle inte vara så skönt landa nere på golvet ;P
Inte för att de är så långt ner till golvet men ändå.
Aldrig förr har han trillat ur sängen, utan de var första gången i fredags.. Så får väl se om detta är en tillfällighet eller vad.. :)



Nu ska jag göra mig klar för sängen. För imorgonbitti är de jobb som gäller.. börjar 7 åt morgonen..

Hoppas ni haft en bra helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0