Då var de gjort!!

Nu har jag äntligen gjort de! Skickat in en ansökan till skola... Puh! Då var de bara denna lååånga väntan på att få veta om man kommer in eller inte..

Shit... Ska jag verkligen sätta mig i skolbänken igen? Oj oj.. vad ha jag gjort ;) Nä detta kommer nog bli bra om man nu kommer in vill säga!

Kan ni tänka er, Mig som Sjuksköterska? konstigt va! Tanken är väl inte att jag ska vara sköterska allt för länge, utan jag ha tänkt fortsätta utbilda mig sen till Barnmorska :)

Spännande detta! Pirrigt värre!

Bilden är lånad från Google.se

Kommentarer
Postat av: Elina Hjert

Du kommer att passa utmärkt som sjuksköterska :)

2012-09-17 @ 22:45:27
Postat av: Jenni

Vad roligt! :) Hoppas du kommer in!
Och jag tror att du kommer passa utmärkt som sjuksköterska :)

2012-09-19 @ 21:12:14
URL: http://jenniamelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0