Utv.samtal!

Samtalet gick utmärkt. Trygg, lugn, fin, nyfiken kille var några av de positiva ord jag fick höra om honom. Inget dåligt fanns de att säga om honom. Så de känns ju skönt :)

Jag hade då inger heller att tillägga om dagis/fröknarna m.m. Jag ser ju att Elis trivs där på dagis på alla sätt och vis. Så det är ju positivt !

Kändes väldigt konstigt sitta där på ett rum tillsammans med dagisfröken och ha detta samtal. Jag menar, jag ha aldrig varit med om de på "egen"hand.
Första samtalet för mig ang. Vårat barn!
Sist jag var med om något sånt här var då jag gick skolan, då mamma följde med mig ;P

Så de blir lite som så för mig att: hmm.. Vad ska man säga egentligen ? Sen har ju Elis bara varit på dagis i ca 3 månader. Så vi är ju ändå "ny" i detta känns de som. Man har som inte kommit in i detta med dagis och allt vad de nu innebär. Det tar ett tag innan man blir varm i kläderna och vet hur saker och ting är.
Iaf är de då så som jag känner de !


Just nu är min man & byter däck på Volvon och när han kommer hem igen så blir de att packa in i bilen och sedan dra iväg till Piteå. Blir jag och lilleman som åker.

Imorgon gäller de... Och nervös är jag ! Men har nog inte riktigt fattat de ännu. Men de kommer nog ikväll skulle jag tro.

Lär bli dåligt om inlägg här några dagar framöver. Så håll till godo kära bloggläsare!


Kommentarer
Postat av: Marie

Håller alla tummar jag kan! Tur Markus berättade...annars hade man ju inte veta nått:( Se nu till så att du är pigg nästa vecka när ni kommer hit! Hur blir det med Emelie? Hon följer väl?

2012-05-08 @ 12:41:21
URL: http://www.alpacka.nu
Postat av: Petra

Men Evelina du gör en ju galen av nyfikenhet!!

2012-05-08 @ 16:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0