Lämnad..

För kanske en timme sen åkte mamma,syrran & Elis tillbaka till Piteå. Och här sitter jag nu själv.
 
Jag har en 3-bäddssal alldeles för mig själv hela natten. Mina "rumskamrater" kommer imorgon. Jag är alldeles nervös just nu. Händerna skakar mer eller mindre hela tiden. Men en ssk(sjuksköterska) har pratat lite med mig och berättat om proceduren för ikväll och vad som händer imorgon. Jag är FÖRST ut...!!! Det är väl bra egentligen så slipper jag ligga och vänta.... Och vänta...
 
Jag undrar vad jag ska sysselsätta mig med ikväll. Känns som att kvällen blir lång.. Även natten.. Fast ändå inte. För jag måste upp tidigt ändå. Alldeles för tidigt för att vara jag!
 
Jag vet att ni som inte vet vad som väntar mig är nyfikna. Men det kommer ett inlägg senare om vad som föresgår.. Men de får komma sen då jag kommit mig hem & har ork!
 
Hoppas ni har tålamodet att vänta :)
 
 
Åh jag saknar redan min lilla prins!! ♥ saknar även min stora prins som är hemma i Arjeplog! Älskar er mina prinsar!! Ni betyder allt för mig! Hur ska jag klara mig 2-3 dagar utan er??
 
Nej nu ska jag pimpla vidare på mina "goda" drycker & invänta att klockan ska gå lite fortare.
 
Ha de gott allesammans
Trackback
RSS 2.0