Beställning..

Rensning bland den lilles kläder ! Packat undan det mesta som går i stlk 86 nu. Även haft lite kvar av 80´s också. Men de är borta.. Vissa kläder i 86/92 är även bortplockad.. Fattar inte hur de kan skilja så mycket på vissa kläder..?!  Jag menar, han drar stlk 92 nu.. Men har kunnat ha 80 ändå! Man tycker ju att klädesaffärerna ska ha ungefär lika mått.. Nåja..

Så idag då jag packade undan så insåg jag ju att han inga byxor har kvar nästan.. Nästan bara Jeans.. Jag är ju en sån som gillar mjukisbyxor av den anledningen att de blir så mycket lättare att kunna röra på sig fritt. Och inte bli så "begränsad" som man kan bli i jeans - Enligt mig själv! 
Och sen tycker jag de är bättre han får slita ut mjukisbyxor i all lek & stojj -både hemma & på dagis. Osså blir de Jeans om man ska vara lite finare eller så :)

Så ikväll har jag klickat hem 3 st mjukisbyxor, 1 skjorta i sommarfräscha färger, samt ett par överdragsbyxor.
till veckan hoppas jag att paketet anländer hos oss, för jag är så nyfiken på hur skjortan ser ut och hur överdragsbyxorna är!


annars idag så har vi väl inte gjort så mycket. Städat "fram" tvättstugan som varit som ett enda bombnedslag.. Grejjer överallt!! men nu så ser man att de är tvättstuga, ha ha!

Vi har även hunnit iväg en sväng på badhuset idag med Elis. Han tyckte de var superkul! Istället för att vara fundersam & nästan dra sig för att gå in i omklädningsrummet, så sprang han in med världens skratt och leende idag! Och veva med armarna av lycka och ropa " Daaada!" (Bada)

Dock fick både jag & elis en liten "kyl"chock då vi klev ner i vattnet, var mycket kallare än vad jag trodde.. De brukar faktiskt vara rätt varmt i vattnet annars (iaf de andra gångerna vi vart där)
Men efter en stund då man vant sig så var de rätt skönt ändå =) Och elis han badade på och plaska och vi träna att "simma" med honom..


nu sitter vi och slöar framför datorn och tv.. Men blir väl att lägga sig sen efter filmen är slut. så man får dagarna att gå fortare!



Kommentarer
Postat av: Bea

Så roligt att beställa kläder, var blev de från? :-)

2012-05-06 @ 08:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0