-10,7!

-10,7 kg, det känns jävligt nice! :)


För en stund sedan var jag och lämnade lilleman på dagis.. Själv ska jag göra mig klar för att fara på jobbet för en HLR-utbildning ( Hjärt- &  Lungräddning)

Imorgon så ska jag & Elis på dagis för att ha ett litet "utvecklingssamtal".. Får se om pappan i huset har möjlighet att följa eller om han är på nå körning eller så..

Känns lite konstigt att man ska ha utvecklingssamtal.. Jag menar.. Sist jag var med om de var då jag själv gick i skolan. och de är ju typ... 100 år sen ?! nää men nästan.. ;)

Nu blir de väl inte ett "riktigt" utvecklingssamtal eftersom Elis inte hunnit vara så hemskt länge på dagis, utan detta samtal är mest för att pejla av lite hur de är och vad vi tycker är bra/dåligt, och vad fröknarna har att säga om våran lille prins.. :) Så de ska väl bli spännande!

Nej nu måste jag kila.. Tänkte slänga mig i duschen innan det är dags för kurs! Ha en bra dag allesammans! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0