Jag vill!

Åh jag sitter och kikar på ginatricots hemsida.. och jag är såå sugen på att klicka hem lite sommarfräscha kläder!
Eller några nya linnen iaf.. slänga dem som är gamla och utnötta... men pengar pengar... tyvärr är man inte så värst rik & inte gör de väl saken bättre att man vart sjukskriven i 3 veckor..

jag har lagt kläderna redo i varukorgen för att klickas hem.. men dom får allt ligga där och vänta, tyna bort tills den dagen jag kan klicka hem dom.. ;) om dom finns kvar då..

sen mina vänner.. ska jag tala om vad jag har köpt hem för kläder sist jag var till piteå.. köpte då nått nytt plagg.. (mycke vill ha mer!)
Men jag köpte mig nå SHORTS! Är väl år och dar sedan jag hade nå shorts.. men gud va ja kände mig fin då jag tog på mig dom tillsammans med de färglada linnen jag oxå köpt! Det är typ år och dar sen jag kände mig fin i nå kläder..

Så nu väntar jag bara på att sommaren ska komma och man kan börja använda dom.. jag vill ju inte använda dem nu under regninga tråkiga dagar ;P

nej nu är de färdig schvamlat för min del ikväll..


God natt ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Han har bajsat bra fram tills idag, det är bara ljus/blaskig/vattnigt brunt(kanske inte så konstigt då han knappt ätit). Har fortfarande inte fått i honom något sedan lunch, varken mat, gröt eller välling :/ Han har dock inte spytt något mer sedan lunch!

2012-06-05 @ 18:18:22
URL: http://hdahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0