Inlines..

Åh vad jag är sugen på att åka inlines just nu! Men i detta väder är de inte direkt lockande!

Vem f*n har beställt så här mycket regn? Kan de inte bara ge sig nångång?! Naturligtvis skulle detta väder sätta igång då jag besämt mig för att göra ett ryck ute på gården.. typiskt säger jag!




Elis han har blivit så duktig på att "prata" Ibland kan han föra ett långt samtal med en om allt möjligt på hans språk ;) Men han blir duktigare för varje dag som går. Nu har han börjat med att säga två-ords-meningar :)

te.x "Kom mamma" "Hej pappa" " Elis buss"

Han har även börjat sjunga.. Oo aj aj aj aj buss(buff) - trollmorssången är de han sjunger ;)

ja de är helt otroligt vad mycket som händer på en gång ibland! Skrutten blir 2 år om drygt 3 månader!! Hallå, stoppa tiden!!




 


Kommentarer
Postat av: Bea

Vill också åka men jag äger inte ens några :-P

2012-06-05 @ 22:01:04
Postat av: Hanna

Ja det är ju inte så lätt att veta! Blev iaf en tallrik gröt till kvällsfika så det var ju skönt :) Hoppas på en bättre dag imorgon helt enkelt :)

2012-06-05 @ 22:01:43
URL: http://hdahlberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag har alltid varit så rädd för att åka inlines, för jag VET hur fruktansvärt klumpig jag är ;) Jag skulle säkert ramla och slå mig, eller bli påkörd av en bil eller något liknande! Så jag håller mig till promenader, men det är säkert skithärligt att bara susa fram på ett par inlines. Du får passa på nu, då det är några dagars vackert väder i alla fall. Trevlig helg på er!!

2012-06-07 @ 17:03:38
URL: http://sofiaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0