Hemma igen..

Då var vi hemma än en gång efter en liten mini tripp.. Åkte iväg till luspen för att bo i stuga, bara vi familjen.. Oj så mysigt vi haft de!
Dock va de synd på vädret, att de skulle blåsa och ha sig.. Solen lyste med sin frånvaro...Ovanligt?! Nej... Men även om vi inte haft någon sol har vi haft 3 bra dagar..=)

Åkt båt, bott trångt i liten stuga, varit ute med båten och fiska, suttit ute och eldat, njutit av lugnet och av varann! :)

Torsdag gav vi upp och åkte hem, för de blåste och blåste och blåste... Och KALLT blåste de. Direkt man gick ut så var man som en isbit. och bo i liten stuga med en liten kille på snart 2 år som är full i energi är inte någon hit! Han klättra nästan på vägarna av överskottsenergi..
Men vi hoppas på bättre väder nästa vecka så kanske man åker dit igen någon dag.. För vi skulle gärna vilja fara ut med båten och fiska upp någon fisk så Elis får se :)
Jag hade ett stornapp på onsdagen då vi var ut med båten.. Men den slapp! :/

Vi har nu haft 2 mysdagar tillsammans med fam. Callin, ätit middagar ihop, umgåtts, sett film och bara haft de allmänt trevligt och mysigt :)
Imorgon blir de Dop, trevligt! :)
Sen får vi se vad dessa dagar har att bjuda på...

Jag slänger in en familjebild som vi tog på oss då vi var upp till stugan.. Innan ni tittar på kortet säger jag ; Mina kläder är inte de finaste, eller matchande på något vis.. (kanske inte i vanliga fall heller) men nu då vi bodde i stuga så då får de blir lite hur som helst med hur man ser ut! ;D


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, jag är heller inte sådär jätte insatt i blommor och buskar! Men jag TROR att rönn skjuter upp nya skott ur marken för att sprida sig. Om det nu är så, så vore det snällt om vi kunde få ta lite hos er :)

Svar: Hehe okej, ja jag har ingen aning :) Men de är bara komma och studera på våran gård om vi har rönnskott. Kan hända att de finns såna i "skogslängan"(nedanför stenmuren vid körskolan) vi har mot körskolan. Är de nå andra blommor/buskar du är sugen på att ta skott ifrån så är du välkommen att göra de med =)
Evve

2012-06-30 @ 19:49:24
URL: http://hdahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0