Nu var de slut..

Slut på semestern.. Imorgon är de arbete som gäller & den lille börjar om på dagis igen, efter en ledighet på ca 5 veckor. Ska bli spännande se hur de går för honom då han varit ledig så länge.. Jag hoppas och tror ju det ska gå bra =) Han pratar redan om dagis och att de finns traktorer & grävare där ute (Dom håller på att bygga ut dagis, så därför vet han att dessa maskiner finns där ute)

Vi har haft de kanonbra under våran ledighet. Njutit till fullo av att ta de lugnt & av varann. Inga massa måsten eller så. Skönt !

Jag hade ju gärna varit ledig HELA sommaren. Solen har verkligen visat upp sig hela denna dag & hur typiskt är inte de nu då man ska börja om att jobba? Semestern våran har inte haft många dagar med sol - lite trist. Men man ha fått göra de bästa av situationen..

Dock ha vi ju en liten semestertid kvar.. Nästa vecka går jag på mammaledighet några dagar. så jag får en vecka extra ledigt. Då ska vi åka till lycksele och se på alla raggarbilar som är där - den lilles ögon kommer ju trilla ut av att få se så många raggarbilar på en och samma gång ;) Samt att vi ska på djurparken. Kommer bli riktigt trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0