Hur ska de gå ?

Jag börjar jobba kl.16 idag & jobbar till 21.. Men jag är redan nu dödstrött.. och imorgon börjar jag kl.8.. hur trött ska jag inte vara DÅ? ;P Haha.. Jaa detta blir nog bra ändå!

Lämnade lilleman på dagis idag kl.11. Märktes inte ett dugg på honom att han varit borta från dagis så länge. När vi kom in innanför grinden så kom en fröken gåendes och sa :Men perfekt du kommer nu Elis, precis till lunchen.
Sen tog hon honom i famnen och han vinkade så glatt åt mig.
Så de var nemas problemas att lämna honom där.. :) Känns skönt.

Dagis ringde mig för en stund sen och gav mig en liten förvarning om att han har en rejäl bula i pannan. För han hade ramlat och slagit pannan rakt i golvet =/ Denna panna är väldigt utsatt..Han har nämligen redan om helgen slagit i den 2 (!) gånger och fått rejäla bulor, dom hade gått ner så mycket till idag att man såg inget. Men jaa nu är de tillbaka..
Tycker de var väldigt fint gjort av dagis att ringa och säga vad som hänt och så!

Nä vet ni, nu tror jag att jag ska ta mig en liten powernap innan jag ska ta och bege mig till jobbet ;)

Kommentarer
Postat av: anna

Va gulligt av dem att ringa! E är på sommardagis nu i en annan lokal med nya fröknar. Tycker de är skit, jag hoppas nästa vecka går snabbt så hon får komma tillbaka till stortorget. Förra vecka va de en unge som bet henne i linden på morron. När vi hämtade henne va hon blå å svullen på kinden, åsså ömma de. Tycker de kunnat ringa om en sån sak.. kram

2012-07-18 @ 06:51:17
Postat av: anna

Va gulligt av dem att ringa! E är på sommardagis nu i en annan lokal med nya fröknar. Tycker de är skit, jag hoppas nästa vecka går snabbt så hon får komma tillbaka till stortorget. Förra vecka va de en unge som bet henne i linden på morron. När vi hämtade henne va hon blå å svullen på kinden, åsså ömma de. Tycker de kunnat ringa om en sån sak.. kram

Svar: Hitta ingenstans där jag kunde kommentera tillbaka på din blogg.. verkar vara borta? :/Jo jag tyckte de var supergulligt av dem att ringa och säga vad som hänt.. Tror nästan de är deras skyldighet att göra de (?)
Dåligt att dom inte ringde till er och berättade vad som hänt. För nog skulle man ju vilja veta om ens barn blivit biten av någon.
Kan inte dagis som elvira är på ha så att fröknarna delar på semestern? alla behöver ju inte vara ledig samtidigt, eller hur är de hos er ? Kram
Evve

2012-07-18 @ 06:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0