-20 kg

Imorgon blir jag 25 år.. Halvvägs till 50.. Känns lite gammalt,men ändå inte ;) Tantvarning på mig typ, haha!

Jag vet inte om de kommer någon för att fira mig imorgon. Den som vill komma och fira mig får göra de, har inte lagt ner nå i att skriva eller höra av mig till folk om att dom ska komma imorgon för att fira mig. Visst några har jag pratat med. Men som sagt den som vill får komma imorgon kommer finnas kaffe och fika under dagen :)
Jag ha ju alltid tyckte detta med att fylla år är något speciellt, men ju äldre man blir så är de inte lika viktigt längre.. Och sen efter man fått barn så tycker jag de är så mycket viktigare med hans födelsedag. Nu är de han de kretsar kring! =) Lägger hellre all energi på att göra hans dag speciell och underbar istället för min!

Jag har tänkt försöka städa ihop lite här hemma så de inte ser för hemskt ut imorgon då man kanske får nå främmande. ;P

Något jag skulle vilja ha är en städerska och en trädgårdsmästare.. Städa är inte kul! Sen trädgården är inte heller kul att pyssla på med.. Joo lite, men inte när de är fööör mycket blommor och grejjs.. Och här är de som värsta djungeln.. Jag har ingen aning om vad jag har för blommor/buskar/träd osv.. Känns som en djungel då man går på baksidan.. Buskarna, blommorna, träden är sååå höga och så stora att de känns som man ska trassla in sig i dem..
Så en trädgårdsmästare skulle inte sitta helt fel ;)

Jag försöker att inte väga mig så mycket, utan att hålla mig till max 1 gång i veckan. Just för att inte stirra sig helt blint på vågen, eftersom de händer en hel del på kroppen också. Tyvärr har jag inte tagit nå mått nånstans på kroppen så man kan ha lite koll vad som händer där.. :/ De enda mått jag tagit är runt midjan.. Men jag ska vänta med att måtta där tills jag ska på 3 månaderskontrollen som snart är.

vägde mig idag iaf och nu har jag gått ner lite mer än 20 kg.. Nästan 21 kg! De känns helt sjukt bra! Sist vågen stod på denna vikt var månaden efter jag fått Elis. Och de är snart 2 år sen..

Men just nu är jag inne i en period där jag tycker inget händer.. att jag ser likadan ut som jag alltid gjort, kroppsmässigt. Jag längtar bara så hemskt mycket efter gå ner till det BMI man ska ha för att få ta bort överflödig hud.. Jag vill verkligen få bort min hängmage! Det är den jag hatar mest av allt på min kropp.. Har inte ens ett sånt "fint" häng att jag kan gömma undan de innanför byxorna..

Nåja tids nog kommer jag ner till den vikten jag måste för att få hjälp med att ta bort hänget... Och jag längtar!
Nä slut schvamlat för mig idag!

Ha de gott allihopa :) Hoppas ni får en trevlig helg & att solen vill titta fram i helgen :)

KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0