Promenix

Tog tempen imorse på grabben & den visade ingen feber. Så jag ringde då till dagis för att höra med dem om han fick komma trots hosta & snuva.
Och det fick han ! :)

Så de va bara göra sig i ordning för dagis och traska iväg dit.

Idag fick jag gå i väg 1 timma så Elis fick vara "utan" mig.
Satt mig i personalrummet och läste tidningen. Sen kom en fröken & hämtade mig och sa att allt gått så bra :)

Sen var de dags för lunch, första gången för honom att äta där :)

Efter dagistiden var över så hann jag intr mer än klä på Elis ytterkläderna så somna han. Så jag tog en promenad in till jobbet där de va personalmöte & sen traska vi hem igen.

Kan tala om att de va GRYMT härligt få komma ut i friska luften!!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0