Köldgräns?

Grymt trött i ögonen var både jag & lilleman imorse.. men jag förstår inte varför? För Elis han somna kl.20.00 och jag strax efter 01.00 (Det är tidigt för att vara jag)
Nåja vi klev upp och gjorde alla morgonbestyr och begav oss iväg till dagis. Jag promenixade hem igen.. Satt mig vid datorn en stund.. Men kors i taket vad trött jag var ! Somnade och sov säkert 1 timme. Sen var de bara bege sig iväg och hämta den lille.

Tempen ute visade på -20. Och Elis brukar ju få sova ute i vagnen nästan varje dag.så länge de inte är för kallt.
Och idag tyckte jag faktiskt att tempen var nog så låg. men jag vet inte om jag är "fjantig" ? Han har ju massa kläder på sig & ligger ner packad i en åkpåse.. men ändå :/

Så idag får han sova inne.

Vad har Du/Ni för köldgräns när de gäller att ligga ute och sova i vagn?


Kommentarer
Postat av: madelene

Harry har alltid fått sova ute, även vid -30, och ingen skada skedd här! :) Men det är ju något som man måste känna efter själv vad som passar!

2012-01-24 @ 19:37:26
URL: http://annamadelenee.blogg.se/
Postat av: Jenni

Jag är lite som du Evve. Lucas har fått sova inne nu när de varit under 20grader. :) Annars så får han sova ute, men de är ju som Madde skriver, man måste ju känna efter själv! :)

2012-01-25 @ 13:37:34
URL: http://jenniamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0