Mera mys!

Imorse var jag väääldigt trött i ögonen! klockan ringde 05.00.. men snoozade till 05.30.. väckte elis.. Gjorde välling åt honom som han fick äta liggandes i sin saccosäck i badrummet, medans jag duschade håret :P
Sedan gjorde jag mig helt klar för att sedan koncentrera mig helt på att få på pojken alla kläder samt allt som skulle med till dagis.

Efter lämning på dagis var de bara bege sig till jobbet.. 7-14.30
När jag slutat så for jag hem, tog pulkan och promenerade till dagis. Dock blåste de gooode mycket! Nåja var ändå rätt skönt de stunder då de inte blåste så hemskt ;)

när vi kom hem så ville Elis inte alls gå in. Först hade jag tänkt vi skulle vara ute och leka. men då de blåste så hemskt så kändes de inte så lockande.. Men då Elis vägra gå in så var de ju bara gilla läget och vara ute ;) Så vi var väl ute kanske 30 min. Sen tyckte jag de blåste alldeles för mycket! Och pojken ville ändå inte in, så fick typ släpa in han.. Haha.. Men är de bättre väder imorgon då ska vi ut och leka mer och längre =)

Sen ska jag tala om för er en sak... Till middag gjorde jag ugnspannkaka.. Som blev bränd! Suck. Jag som aldrig bränt en pannkaka förr.. men jag och elis lekte på hans rum och jag glömde totalt av tiden! Jajja det gick då iaf att äta..

Lillen var supertrött ikväll så han somnade redan kring halv åtta, vilket är ovanligt för honom.
 
Så när pappan i huset kom hem så åkte jag iväg till Bea & Mange! :) För att få snusa på bebis.. Åhh.. Jag kan typ inte få nog av henne ;) Höll henne näästan hela tiden jag var där. Söta lilltjejen!
B & M kommer väl att bli less mig då jag är dit typ hela tiden.. ;P haha..


Kommentarer
Postat av: Bea

Nejdå, vi blir inte less :-) Du hade fått hålla henne hela tiden du var här om de inte var för att hon ville äta :-P

2012-02-21 @ 23:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0